Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
25
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
26
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
27
Masopust ve škole
Matematická soutěž PANGEA
28
SCHOOLMANIE
Matematická soutěž PANGEA
1
Matematická soutěž PANGEA
2
Matematická soutěž PANGEA
3
Matematická soutěž PANGEA
4
Matematická soutěž PANGEA
5
Matematická soutěž PANGEA
6
Matematická soutěž PANGEA
7
Matematická soutěž PANGEA
8
Matematická soutěž PANGEA
9
Matematická soutěž PANGEA
10
Matematická soutěž PANGEA
11
Prvňáčci na farmě
Matematická soutěž PANGEA
12
Soutěž o lese a lesnictví
Matematická soutěž PANGEA
13
Matematická soutěž PANGEA
14
Matematická soutěž PANGEA
15
Matematická soutěž PANGEA
16
Matematická soutěž PANGEA
17
Matematická soutěž PANGEA
18
Matematická soutěž PANGEA
19
Matematická soutěž PANGEA
20
Olympiáda z AJ na 1. stupni
Matematická soutěž PANGEA
21
Matematický KLOKAN na II. stupni
Návštěva knihovny
Předtančení Frymballetu
Matematická soutěž PANGEA
22
Matematická soutěž PANGEA
23
Matematická soutěž PANGEA
24
ICOS ve 4. třídě
Matematická soutěž PANGEA
25
Matematická soutěž PANGEA
26
Matematická soutěž PANGEA
27
Matematická soutěž PANGEA
28
Matematická soutěž PANGEA
29
Matematická soutěž PANGEA
30
Matematická soutěž PANGEA
31
Matematická soutěž PANGEA
1
Matematická soutěž PANGEA
Zubní prevence v 1. třídě
2
Matematická soutěž PANGEA
SOVIČKY - Mezinárodní den dětské knihy
3
Matematická soutěž PANGEA
4 5
Frymballet - Pardubická Arabeska
6
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality > Aktivní naslouchání - projektový den 5. třída

Aktivní naslouchání - projektový den 5. třída



Datum konání:
6.9.2023

Projektový den – Aktivní naslouchání

Ve středu 6. září proběhl projektový den s názvem Aktivní naslouchání. Celý den byl provázen aktivitami, které měli za cíl, aby si žáci uvědomili, co znamená aktivní naslouchání a proč je důležité tuto dovednost ovládat.

Nejprve jsme začali čínským kaligrafickým písmem pro sloveso naslouchat a pojmenovávali jsme jednotlivé části tohoto znaku a díky tomu se nám povedlo objasnit význam slovesa naslouchat.

Poté následovaly aktivity, při kterých bylo důležité naslouchat ostatním abychom splnili cíl dané aktivity. Při reflexích jsme se žáky rozebírali, jak se nám daná aktivita dařila a co nám pomáhalo k úspěšnému splnění a co nám naopak bránilo.

Společná práce mezi žáky se dařila, a to nám vytvořilo příjemnou atmosféru, která nás provázela celý den.