Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
25
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
26
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
27
Masopust ve škole
Matematická soutěž PANGEA
28
SCHOOLMANIE
Matematická soutěž PANGEA
1
Matematická soutěž PANGEA
2
Matematická soutěž PANGEA
3
Matematická soutěž PANGEA
4
Matematická soutěž PANGEA
5
Matematická soutěž PANGEA
6
Matematická soutěž PANGEA
7
Matematická soutěž PANGEA
8
Matematická soutěž PANGEA
9
Matematická soutěž PANGEA
10
Matematická soutěž PANGEA
11
Prvňáčci na farmě
Matematická soutěž PANGEA
12
Soutěž o lese a lesnictví
Matematická soutěž PANGEA
13
Matematická soutěž PANGEA
14
Matematická soutěž PANGEA
15
Matematická soutěž PANGEA
16
Matematická soutěž PANGEA
17
Matematická soutěž PANGEA
18
Matematická soutěž PANGEA
19
Matematická soutěž PANGEA
20
Olympiáda z AJ na 1. stupni
Matematická soutěž PANGEA
21
Matematický KLOKAN na II. stupni
Návštěva knihovny
Předtančení Frymballetu
Matematická soutěž PANGEA
22
Matematická soutěž PANGEA
23
Matematická soutěž PANGEA
24
ICOS ve 4. třídě
Matematická soutěž PANGEA
25
Matematická soutěž PANGEA
26
Matematická soutěž PANGEA
27
Matematická soutěž PANGEA
28
Matematická soutěž PANGEA
29
Matematická soutěž PANGEA
30
Matematická soutěž PANGEA
31
Matematická soutěž PANGEA
1
Matematická soutěž PANGEA
Zubní prevence v 1. třídě
2
Matematická soutěž PANGEA
SOVIČKY - Mezinárodní den dětské knihy
3
Matematická soutěž PANGEA
4 5
Frymballet - Pardubická Arabeska
6
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality > Projektový den v 5. třídě

Projektový den v 5. třídě



Datum konání:
1.11.2024

Projektový den na téma „Aktivní naslouchání“

Dne 1.11.2024 se na naší škole uskutečnil projektový den na téma "Aktivní naslouchání", kterého se zúčastnili žáci 5. třídy. Cílem tohoto dne bylo rozvíjet u žáků schopnost naslouchat a porozumět významu této dovednosti v různých souvislostech.
Program začal skupinovou prací, kde žáci diskutovali o tom, co znamená kaligrafie. Následně jim byla představena ukázka čínského kaligrafického písma, konkrétně znaku pro slovo "naslouchat". Žáci se seznámili s jednotlivými částmi tohoto znaku a jejich významem.
V další části programu žáci pracovali ve skupinkách a zapisovali povolání, u kterých je naslouchání klíčové. Tímto způsobem si uvědomili, jak důležitá je tato dovednost v různých profesích.
Na závěr každá skupina pracovala na jednom přísloví, ke kterému nakreslila obrázek a vysvětlila jeho význam. Tato aktivita nejenže podpořila kreativitu žáků, ale také jim pomohla lépe pochopit moudrost obsaženou v příslovích.
Projektový den byl velmi úspěšný a žáci si odnesli mnoho nových poznatků a dovedností, které jistě využijí i v budoucnu.

Roman Rozmánek


Projektový den jsme zakončili otázkami, na které jsme hledali odpovědi….

Kdy je těžké naslouchat?

Když vidím něco víc zajímavého, než mi ta osoba říká.     Zuzka

Když pracujeme na něčem těžkém.       Bětka

Proč děti někdy nenaslouchají dospělým?

Protože zrovna dělají nějakou jinou aktivitu, nebo je to moc nezajímá.    Ráďa

Protože ty věci už slyšely hodněkrát.      Katka a Štěpánka

Proč dospělí někdy nenaslouchají dětem?

Protože jsou do něčeho zamyšlený anebo když děti mluví dlouho tak už je to nebaví.     Luara

Unavuje nás to, nebo máme na práci něco důležitějšího.      Sabina

Protože nemají čas na to, co říkáme, mě většinou mamka říká, že jí to mám říct pak.

Protože zrovna mají důležitou práci.     Fanda