Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
25
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
26
Florbalový turnaj - Horní Planá
Matematická soutěž PANGEA
27
Masopust ve škole
Matematická soutěž PANGEA
28
SCHOOLMANIE
Matematická soutěž PANGEA
1
Matematická soutěž PANGEA
2
Matematická soutěž PANGEA
3
Matematická soutěž PANGEA
4
Matematická soutěž PANGEA
5
Matematická soutěž PANGEA
6
Matematická soutěž PANGEA
7
Matematická soutěž PANGEA
8
Matematická soutěž PANGEA
9
Matematická soutěž PANGEA
10
Matematická soutěž PANGEA
11
Prvňáčci na farmě
Matematická soutěž PANGEA
12
Soutěž o lese a lesnictví
Matematická soutěž PANGEA
13
Matematická soutěž PANGEA
14
Matematická soutěž PANGEA
15
Matematická soutěž PANGEA
16
Matematická soutěž PANGEA
17
Matematická soutěž PANGEA
18
Matematická soutěž PANGEA
19
Matematická soutěž PANGEA
20
Olympiáda z AJ na 1. stupni
Matematická soutěž PANGEA
21
Matematický KLOKAN na II. stupni
Návštěva knihovny
Předtančení Frymballetu
Matematická soutěž PANGEA
22
Matematická soutěž PANGEA
23
Matematická soutěž PANGEA
24
ICOS ve 4. třídě
Matematická soutěž PANGEA
25
Matematická soutěž PANGEA
26
Matematická soutěž PANGEA
27
Matematická soutěž PANGEA
28
Matematická soutěž PANGEA
29
Matematická soutěž PANGEA
30
Matematická soutěž PANGEA
31
Matematická soutěž PANGEA
1
Matematická soutěž PANGEA
Zubní prevence v 1. třídě
2
Matematická soutěž PANGEA
SOVIČKY - Mezinárodní den dětské knihy
3
Matematická soutěž PANGEA
4 5
Frymballet - Pardubická Arabeska
6
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality > Projektový den – Aktivní naslouchání - 5. třída

Projektový den – Aktivní naslouchání - 5. třída



Datum konání:
8.9.2022

Ve čtvrtek 8. 9. se pátá třída zúčastnila projektového dne Aktivní naslouchání. Cílem projektového dne bylo uvědomit si rozdíl mezi aktivním nasloucháním, nenasloucháním a posloucháním. Páťáci zjišťovali význam slova kaligrafie, malovali čínský kaligrafický obrázek slovesa naslouchat, a pojmenovali jednotlivé části obrázku. Následovala hra Na mrkanou, která měla ve třídě velký úspěch, a hra Indián, kde bylo důležité pozorně naslouchat. Ve scénce jsme si předvedli, jak to vypadá, když si lidé nenaslouchají a poté jsme si řekli pohádku a zjistili, že převyprávět příběh tak, jak se opravdu stal, není vůbec jednoduché. Poté žáci ve skupinkách zapisovali povolání, ve kterých je nutné naslouchat. V závěru dne jsme si vysvětlovali význam několika známých přísloví a zamysleli se nad důvody nenaslouchání dětí i dospělých. Projektový den utekl velmi rychle a páťáci už se těší na další společné aktivity.