Aktivní naslouchání v 5. třídě
Školní rok jsme zahájili projektovým dnem na velmi důležité téma: ,,Aktivní naslouchání“, uvědomili jsme si, jak je tato dovednost důležitá nejen pro školu, ale hlavně pro život….
,,Bavila mě mrkaná, to je hra. Naučila jsem se nějaké přísloví a přísloví jsme měli nakreslit a já a Marky a Ruda jsme měli Na jazyku med, na srdci jed.“
Rózka
,,Nejvíc mě bavil ten indián. Nic bych na tom neměnil. Naučil jsem se, že musím poslouchat a ne skákat do řeči. Indián je hra, kdy jeden má šátek přes oči a je vybrán jeden člověk a musí se indiána dotknout a vyhraje. Ale když na něj indián ukáže, tak prohrál.“
Ruda
,,Bavily mě hry, které jsme hráli, a celkově celý den. Udělal bych jinak to, že bych šel nějakou hru hrát ven. Naučil jsem se hrát hry a uvědomil jsem si, že hry v hodně lidech je sranda.“
Míša
,,Bavilo mě všechno. Naučil jsem se všem naslouchat, hlavně učitelům. Naučil jsem se psát čínským písmem oči, uši, srdce.“
Kuba
,,Bavila mě hra mrkaná a taky mě bavila hra indián. Udělal bych to, že bychom se bavili a hráli hry. A naučil jsem se čínské znaky: sluch, oči, srdce a naučil jsem se taky nějaké hry a poučné věci jako třeba poslouchám druhého tak, že mu musíš koukat do očí, poslouchat ho a odpovídat. A bavilo mě, že jsme si povídali mezi sebou, a to mě vážně bavilo, a hlavně hry mě bavily.“
Olík