Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Slavnostní zahájení nového školního roku
2 3 4
5
Rozdělení žáků 6.tříd a info ke stmelovacím pobytům
Výukový seminář Z pohádky do pohádky
Výukový seminář Pokračujeme spolu 5. – 9. září – 6.A
Výukový seminář POKRAČUJEME SPOLU 6. B
6
Rozdělení žáků 6.tříd a info ke stmelovacím pobytům
Výukový seminář Z pohádky do pohádky
Výukový seminář Pokračujeme spolu 5. – 9. září – 6.A
Výukový seminář POKRAČUJEME SPOLU 6. B
7
Rozdělení žáků 6.tříd a info ke stmelovacím pobytům
Výukový seminář Z pohádky do pohádky
Výukový seminář Pokračujeme spolu 5. – 9. září – 6.A
Výukový seminář POKRAČUJEME SPOLU 6. B
Výukový seminář ‚Zvládneme to?‘ 9. B.
8
Rozdělení žáků 6.tříd a info ke stmelovacím pobytům
Výukový seminář Z pohádky do pohádky
Výukový seminář Pokračujeme spolu 5. – 9. září – 6.A
Výukový seminář POKRAČUJEME SPOLU 6. B
Projektový den – Aktivní naslouchání - 5. třída
Výukový seminář ‚Zvládneme to?‘ 9. B.
9
Rozdělení žáků 6.tříd a info ke stmelovacím pobytům
Výukový seminář Z pohádky do pohádky
Výukový seminář Pokračujeme spolu 5. – 9. září – 6.A
Výukový seminář POKRAČUJEME SPOLU 6. B
Výukový seminář ‚Zvládneme to?‘ 9. B.
10 11
12
Výukový seminář 8. třída – Cesta světla – 12.-13.9.
13
Výukový seminář 8. třída – Cesta světla – 12.-13.9.
Výukový seminář 7.A ("Tvořivě a s úsměvem")
14
Výukový seminář 7.A ("Tvořivě a s úsměvem")
15
Výukový seminář 7.B ("Tvořivě a s úsměvem")
16
Výukový seminář 7.B ("Tvořivě a s úsměvem")
17 18
19
Výukový seminář Zvládáme to? 9. A třídy
20
Výukový seminář Zvládáme to? 9. A třídy
21
Výukový seminář Zvládáme to? 9. A třídy
22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality > Projektový den – Aktivní naslouchání - 5. třída

Projektový den – Aktivní naslouchání - 5. třída



Datum konání:
8.9.2022

Ve čtvrtek 8. 9. se pátá třída zúčastnila projektového dne Aktivní naslouchání. Cílem projektového dne bylo uvědomit si rozdíl mezi aktivním nasloucháním, nenasloucháním a posloucháním. Páťáci zjišťovali význam slova kaligrafie, malovali čínský kaligrafický obrázek slovesa naslouchat, a pojmenovali jednotlivé části obrázku. Následovala hra Na mrkanou, která měla ve třídě velký úspěch, a hra Indián, kde bylo důležité pozorně naslouchat. Ve scénce jsme si předvedli, jak to vypadá, když si lidé nenaslouchají a poté jsme si řekli pohádku a zjistili, že převyprávět příběh tak, jak se opravdu stal, není vůbec jednoduché. Poté žáci ve skupinkách zapisovali povolání, ve kterých je nutné naslouchat. V závěru dne jsme si vysvětlovali význam několika známých přísloví a zamysleli se nad důvody nenaslouchání dětí i dospělých. Projektový den utekl velmi rychle a páťáci už se těší na další společné aktivity.